Vertrek - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Viola Alphen - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Viola Alphen - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Viola

Blijf op de hoogte en volg Viola

30 September 2007 | Nederland, Voorburg

Hallo,

jaja, het is bijna zover. morgen ga ik naar Turkije! na maanden voorbereiden is het dan eindelijk zover. alle onzekerheden over mogelijke gastgezinnen achter de rug. gelukkig is er nu een leuk gastgezin voor me gevonden (althans, dat hoop ik). vandaag de hele dag in gepakt en geprobeerd mn tas onder de 20 kilo te laten blijven. moeilijk moeilijk...

zal jullie spoedig weer wat nieuws laten horen.

Kus! Viola

  • 30 September 2007 - 20:45

    Guus:

    Hoi schat,
    Ik hoop dat je veel plezier hebt de komende tijd in Turkije en dat je veel nieuwe vrienden opdoet. Ik wacht op je volgende bericht!
    Kus, Guus

  • 30 September 2007 - 21:45

    Mart:

    Hey Vi!
    Heel veel plezier daar in Turkije! Hoop dat je het naar je zin hebt, en ben benieuwd naar alle verhalen!
    Kus Mart

  • 01 Oktober 2007 - 11:37

    Eva:

    Hey lekker wijfje van me!

    Vond het fijn dat ik je vanochtend nog even gezien heb :). Nogmaals heel veel plezier en we wijven gewoon over de mail!

    Kus

  • 01 Oktober 2007 - 17:58

    Julien:

    Liefste nichtje,
    Hoop dat je een goede reis hebt gehad en dat je in een leuk gastgezin terecht bent gekomen als je dit leest! Namens iedereen wil ik je onwijs veel succes en plezier wensen in Izmir, enneh.. hou ons wel een beetje op de hoogte hè!

    Dikke kus,
    Jul

  • 01 Oktober 2007 - 19:37

    Elly, Nick En Peter:

    Hoi Viola,
    Na een weekendje rekken toch vertrokken, leuke vliegtrip gehad? Wij hopen dat je het daar in Turkije en natuurlijk bij je gastgezin ontzettend naar je zin hebt. Heel veel plezier en we zullen je ervaringen op de voet volgen.
    groetjes en dikke kus van ons

  • 02 Oktober 2007 - 06:37

    Daisy:

    Hmm, Liefste nichtje?
    Heel veel plezier in Izmir. Hoe is het huis/flat van je gastgezin? En je gastgezin zelf?
    En schiet wel een beetje op met je eerste berichtje uit Izmir!
    Kus

  • 02 Oktober 2007 - 16:06

    Catherine:

    en Français !
    Salut Viola,
    J´espère que ton séjour à Izmir s´annonce déjà bien et que ta famille d'accueil est sympa. Donne nous vite de tes nouvelles.
    Gros bisous de nous quatre

  • 02 Oktober 2007 - 19:43

    Mamma:

    Lieve Vi,
    Heerlijk om je zojuist te hebben gesproken. Doe je een beetje aardig tegen die kanarie?
    Kus, mamma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Voorburg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 November 2007

AIESEC bijeenkomst en voetbalwedstrijd

06 November 2007

bergama en afgelopen weekend!

30 Oktober 2007

Datça

24 Oktober 2007

EÇEV

19 Oktober 2007

Stage!
Viola

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 10091

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2007 - 02 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: