foto's!! - Reisverslag uit Izmir, Turkije van Viola Alphen - WaarBenJij.nu foto's!! - Reisverslag uit Izmir, Turkije van Viola Alphen - WaarBenJij.nu

foto's!!

Door: Viola

Blijf op de hoogte en volg Viola

13 Oktober 2007 | Turkije, Izmir

Hallo!

Eindelijk heb ik een paar foto's op internet! Ben nu in pamukkale met Aydan (van AIESEC) en haar famile. Gister zijn we naar de bekende zoutbaden geweest. Ik heb een aantal foto's op hyves gezet, www.violairene.hyves.nl

kus!

  • 13 Oktober 2007 - 20:01

    Guus:

    Hoi schat, Wat ziet dat er goed uit, het lijkt wel sneeuw op de foto's. Daisy heeft een aantal foto's van Hyves op jouw "waar ben jij-site" gezet. Ik heb ruimte gekocht voor 200 foto's op de "waar ben jij-site". Kan je even vooruit. Misschien kan je de foto's alsnog op de "waar ben jij-site" zetten. Gaat alles goed met je? Wanneer moet je beginnen bij je stage? We zijn gisteren bij Cris en Wim geweest voor de verjaardag van Sophie en Cleo. Je moet van hun de groeten hebben.
    Dikke kus van ons hier.

  • 14 Oktober 2007 - 09:31

    Oma Riet:

    Hoi Viola,
    Ik heb het heel leuk gevonden om jouw site te zien en alle mooie foto's daarbij. Ik vind het heel fijn dat je daar op je plek bent, dat zie ik aan alle foto's die ik gezien heb.
    Een hele fijne tijd tot gauw.
    Veel liefs en heel veel plezier bij je nieuwe vrienden.
    Kus Oma

  • 14 Oktober 2007 - 12:12

    Daisy:

    Hai! Lekker wit uitgeslagen van het zout? Hoe was het suikerfeest in Pamukkale?
    Je hoeft je foto's niet meer op Hyves te zetten. Ik heb ze allemaal hierop gezet.
    Kus

  • 14 Oktober 2007 - 15:33

    Catherine:

    Bonjour Viola,
    Mooie foto's; het lijkt wel een gletsjer!
    Prachtige kleuren van de lucht!
    Zo te zien is het mooi weer. Hier ook, zon, blauwe lucht en mooie herfst kleuren. Hopelijk kunnen wij er nog lang van genieten !????
    kus van ons 4.

  • 15 Oktober 2007 - 13:36

    Nel:

    dag meisje, wat een mooie foto's! ziet er heel gaaf uit (beetje jalours..). was het suikerfeest leuk? en ben benieuwd naar je stage! tot mails, kusje

  • 15 Oktober 2007 - 16:42

    Irene:

    Hee Vi! Klinkt leuk allemaal! mooie foto's. ben benieuwd hoe je stage wordt! geniet van het mooie weer! liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Izmir

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 November 2007

AIESEC bijeenkomst en voetbalwedstrijd

06 November 2007

bergama en afgelopen weekend!

30 Oktober 2007

Datça

24 Oktober 2007

EÇEV

19 Oktober 2007

Stage!
Viola

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 10096

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2007 - 02 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: